onsdag 21 juli 2010

TANKAR Å SÅ

Sitter och lyssnar på gamla favoriter på spotify, det började med lite Usher från way back och nu har jag kommit fram till alla hits som Pharell Williams var med och petade i runt 2005. Har ett tag tänkt att bjuda på lite grejer jag skrev för min skunkdagbok men aldrig postat. Jag märker att mitt språkbruk är annorlunda här, jag tänker på att någon ska läsa. Antar att det är en organisk process, att jag kommer bli ledigare i mitt skrivande. Till dess, get ready for skunkspråket.

-----------------------


har gjort en hitlåt, diskat och gjort klamydiatest. äger sönder denna förmiddag.

-----------------------

powersnusar och dricker tingsryd 2,8. tänker på att ringa en kille.

-----------------------

föreställer mig att jag skulle börja bli igenkänd i göteborgs uteliv. "ja hon har ju profilerat sig som någon slags >hängperson<" säger någon fräck kille i mitt huvud. "hängperson", person som gillar att hänga. skulle igår lätta på trycket ute i naturen. känner skön känsla i kroppen, kjolen fladdrar, håret är mjukt att ta på, känner mig foxy, har nätstrumpor och glittriga plastsandaler. tänker: "innehar ändå en fundamental glamour". pissar på en parkeringsplats, känner mig lite vild.
-----------------------

äger vidare: har ej klamydia

-----------------------

eeeh ok, normalt, ordet mens fanns inte i T9.

-----------------------

är skitvarm pga har solat idag, är röd och så. känner mig allmänt obek. inte snygg och glamourös. lyssnar på sur new wave. är sur på mina skor som är trasiga som jag vill ha.

hehe har skorna endo *rebell*

Inga kommentarer: