söndag 25 juli 2010

Absolutely Bananas

Jag har skitsvårt för att följa serier. Kan inte koncentrera mig på ett långt uppdelat händelseförlopp, tappar intresset ca direkt. Måste plöja en serie på en vecka för att palla med. Absolutely Fabulous är en serie jag älskar, eller iaf de tre första säsongerna. Jag identifierar mig verkligen med Edina, speciellt när jag som idag stolpar omkring i komönstrade hoochiemama skor (vene varför jag gör de, kanske för att det är så smutsigt på golvet...). Hon har ett bra move jag burkar köra, man lyfter helt slumpmässigt på grejer på bordet och suckar och himlar med ögonen och säger med brittisk accent "hmmm, hmmm, what is all this, this, this, clutter, clutter, hmmm, hmmmm". Bra upplsag för outfits finns att hämta!



Just nu håller jag på att plöja "The Rachel Zoe Project". I die. Det är min snuskiga dröm att vara en fashion business woman. Jag brukar gå runt här hemma och prata med "mina assistenter" på bred LA amerikanska och klaga på mina gamla kläder/hylla de nya. Heheeee......... Ba---na---nas.